luni, 26 ianuarie 2009

OTV-ul si manelele

Chiar daca multi dintre voi nu gasiti in prima faza nicio asemanare intre otv si manele, am sa vin cu cateva argumente...
Este adevarat ca otv-ul nu este un post destinat acestui gen de muzica (desi sunt zile cand mai apare si cate un manelist), insa eu privesc lucrurile din urmatorul unghi: Multi sunt oamenii care asculta manele, care joaca pe astfel de ritmuri, care cunosc versurile melodiilor, care dau bani la lautari,dar foarte putini recunosc! Se ascund dupa deget, nega cu vehementa ca ar agrea manelele, de teama ca ar putea fi categorisiti ca fiind oameni inculti. Eu nu spun ca cei care prefera acest gen muzical sunt fara pic de cultura,nici pe departe! Stiu versuri de manele care sunt foarte bine gandite,au un impact emotional mare si suna mai bine decat orice piesa scoasa de o pitzipoanca fara voce! Dar sa nu ma desprind de subiect ...vorbeam de persoanele ce asculta manele si nu o spun,asa si cu otv-ul. Multi se uita, comenteaza,se infurie,dar nimeni nu o recunoaste! Mi-am dat seama de acest lucru odata cu telenovela Elodia. Atunci cand ancheta incepea sa se transforme in scenariu de film,multi s-au inghesuit sa spuna ca deja e prea mult,ca devine de prost gust. DE PROST GUST, DE PROST GUST SI CU TOATE ASTEA NE UITAM!
Un alt exempu bun ca oamenii se uita la emisiunea lui Dan Diaconescu, este disparitia si reaparitia binecunoscutei Magda Ciumac. Cum a aparut ''vedeta'' a si inceput poporul sa vorbeasca. Un ultim exemplu(cel mai semnificativ dupa parerea mea privind subiectul de fata), este incidentul in care Tolea a incercat sa-l bage pe Diaconescu in containar.
Ziua urmatoare numai despre asta se vorbea la facultate, in fata blocului, pe mess. Stau si ma intreb de unde stiau toti de incident?! DE PE OTV!! (Dar sa nu mai spuneti la nimeni!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu