marți, 20 ianuarie 2009

Multi, multi tot mai multi!

Nu stiu cum se face ca niciodata in campaniile electorale nu se gasesc acele motive de repros?! Insa cum se incheie toata tarasenia incep sa apara si gunoaiele, aurolacii,cersetorii si nu in ultimul rand cainii!
In fiecare seara am aceeasi problema. Numarul cainilor este in continua crestere,iar atunci cand ma intorc acasa dupa ora 18:00 am de dat multe tarcoale blocului pentru a putea intra in scara. Rex ma latra, Mayk maraie de sub masina, Cora sare la piciorul meu... Imi plac animalele,dar nu sunt de acord cu acest ritm ,,de a fii mereu in garda,, atunci cand ma aflu pe strada dupa lasarea serii. Iubitorii de animale cred ca le fac un bine dandu-le de mancare de la balcon sau cand ii lasa sa doarma in scara blocului. NU asta este solutia cea mai buna!
Cei imputerniciti sa ia atitudine pentru adapostirea si ingrijirea cainilor nu contribuie cu absolut nimic,iar asta se vede tot mai mult!!!
Daca o parte din fondurile primariei s-ar investi in construirea unui adapost in care aceste animale sa traiasca bine, in presa nu am mai avea cazuri de prima pagina cu titluri ''Copil mancat de caine'' , ''Batrana sfasiata de caini'' ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu