vineri, 23 ianuarie 2009

Criza...pe la noi

Desi se spune ca doar oamenii bogati sunt afectati de criza, eu nu sunt de aceeasi parere. Chiar daca nu am conturi in banca, nici lei investiti in apartamente sau terenuri, am simtit pe propria piele acest ''dezechilibru financiar".
Parintii mei vroiau sa-mi ia masina si aveau investiti banii in niste actiuni care doreau sa le vanda. Pana sa se faca cunoscuta aceasta criza actiunile aveau o valoare substantiala, insa acum pretul lor a ajuns la mai putin de jumatate. Va dati seama ca nimanui din familie nu i-a picat bine aceasta veste,dar am realizat ca noi am piedut foarte putin comparativ cu altii. Lasand deoparte magnatii lumii, fac acum referire la acei oameni care au fost dati afara de la servici, sau persoanele care ce au fost trecute in somaj si nu mai au cu ce sa isi plateasca chiria, mancarea, benzina (care este in continua crestere) etc. De suferit au si batranii care nu isi primesc medicamentele la timp sau daca le gasesc in farmacii, pretul lor este mai mare;pensiile in ultima luna au avut o intarziere de cateva zile,iar cei cate au decis asta nu s-au gandit deloc ca poate acei bani erau destinati datoriilor care nu suportau asteptare. In urma acestei crize nici bancile nu mai dau credite cum faceau inainte, iar asta se simte foarte bine in agentiile imobiliare. Aproape nimeni nu mai face imprumut ca sa isi cumpere o casa,o masina sau sa-si deschida propria afacere...Creditele sunt din ce in ce mai rare si nu pentru ca procedura este mai grea, ci pentru ca NU MAI AVEM SIGURANTA TRAIULUI DE MINE...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu