miercuri, 14 ianuarie 2009

Ador culoarea galben!







Incet-incet va impartasesc cat mai multe lucruri despre persoana mea... Mai devreme v-am scris ca imi place foarte mult galbenul(Sa nu va ganditi ca sunt geloasa! Nici pe departe!).

Cand spun galben ma gandesc la aur! Ca majoritatea fetelor am o slabiciune pentru bijuteri. Pana nu demult imi cumparam accesorii din orice fel de material. Fie ca erau facute din argint, plastic, tinichea, atata timp cat aratau bine scoteam banii din portofel. Am acum in cutii lucruri ce nu le mai folosesc si pe care nu le mai pot valorifica in niciun fel. Cand am realizat cat de multe sunt si nu mai am ce face cu ele, a inceput sa-mi para rau ca nu am investit banii in aur. Stiu ca acest metal pretios nu se devalorizeaza niciodata si atunci cand sunt intr-o criza financiara pot iesi din impas. (Sa nu va ganditi ca am uitat de criza de pe intreg globul,dar nici daca imi vand eu putinul aur pe care il am nu se rezolva din pacate situatia. )

Chiar de curand am auzit la stiri ca acum in aceasta perioada financiara,o solutie buna pentru cei care au multi bani lichizi si nu stiu in ce sa-i investeasca , cateva solutii ar fi :cumpararea de aur si pietre pretioase, achizitionarea de tablouri valoroase sau apartamente.

Eu am inceput cu "galbenul" , iar pana la apartament mai am de tras...sau poate castig la LOTO!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu