marți, 13 ianuarie 2009

RESTUL la bilet...


A trecut ceva timp de cand pe strazile noastre circulau oamenii prin oras cu maxi-taxi. Acum s-au inmultit autobuzele si a crescut numarul controlorilor. Calatorii ce foloseau maxi au fost nevoiti sa isi faca abonamente sau sa isi cumpere bilete pentru a se deplasa.Acest lucru nu poate decat sa aduca multi bani in buzunarul Asociatiei CNCD-GIREXIM-PUBLITRANS. Pe langa ei destul de bine castiga si vanzatoarele de la fiecare casa de bilete. Un transport dus-intors costa 34 de mii( sunt sigura ca asta stiti cu totii,dar nu stiu cat de multi ati observat ca niciodata nu primiti restul de o mie de lei).Poate ca unii dintre voi o sa ziceti ca exagerez sau ca sunt prea zgarcita, daca ma uit la atata lucru... Nici pe departe!! Este adevarat ca nu fac o avere daca ii iau restul, insa ma intriga faptul ca eu daca nu as composta bine biletul(din cauza aglomeratiei sau din cauza franelor ce le pun soferii) as primi o amenda serioasa! Privesc acest rest pe care ar tebui sa-l primesc ca si cum eu as umbla cu un abonament cu data expirata sau cu abonamentul pentru linia 2 prin Razboieni ori fara nimic. CE AS PATI ATUNCI DACA M-AS INTALNI CU UN CONTROLOR?.......raspunsul il stiti si voi!
De cand imi cumpar bilete(sa fie un an de zile) nu s-a intamplat nici macar o data din ~300 de ori sa fi primit acea mie... In medie pe zi o casa de bilete vinde la zeci de calatori. Din 100 de oameni nu cred ca asteapta restul nici macar 5! Acest lucru m-a facut sa ma interesez la o vecina care are o sora ce lucreaza ca vanzatoare la o astfel de cabina si am aflat ca fara 200 de mii nu pleaca acas'. "Rare sunt datile cand am o zi proasta si ma intorc cu 150 de mii" Sunt sigura ca ''in situatia ei'' mai sunt multe... Stau si ma gandesc daca vreuna mi-ar da un bilet fara 10 bani?! Sa-mi raspund singura? NUUU!!!
P.S. 1)-pentu persoanele ce nu ma cunosc- Daca o sa vedeti o fata blonda ce asteapta de fiecare data restul la bilet eu sunt aceea: Nicoleta-Cristina Badalan!
2)AS VREA CA TOATE PERSOANELE CARE CITESC ACEASTA POSTARE SA FACA CEL PUTIN O DATA ACEST EXERCITIU SI SA CUMPERE UN BILET(chiar deca nu o faceti de obicei), IAR LA PRIMIREA RESTULUI SA NUMERE BANII!!! Stiu, lipseste CEL PUTIN MIA! Cine primeste restul complet din prima, va avea un abonament de o luna de zile platit de mine.
3) Domnul profesor Remus Carstea sa nu ma certati ca m-am exprimat in banii vechi,dar am vrut sa se inteleaga mai bine valoarea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu