marți, 27 ianuarie 2009

...sa faci ce-ti place...PE BANI PUTINI!!

Mi-am dorit sa urmez facultatea de Jurnalism pentru ca imi place sa intru in conctact cu cati mai multi oameni, sa discut cu ei si mai apoi sa asez pe hartie ceea ce s-a intamplat.
Am avut ocazia sa lucrez in mass-media si de cateva ori am si profitat ,iar in urma acestor experiente am realizat ca este mult de munca si se plateste destul de putin! Nu ar fi o problema ca trebuie sa lucrez peste program, daca as sti ca la sfarsit de luna imi intra pe card ceva care sa ma stimuleze. Nu mi se pare corect ca lucrand in presa scrisa sa fiu platita la articol publicat. Se poate intampla ca articolul meu sa nu mai aiba loc in paginile publicatiei pentru ca pe parcursul zilei au aparut evenimente mai important decat ce am avut eu de zis. Acest lucru nu face decat sa declar ziua respectiva ''pierdere de timp''! Cum sa nu o invidiez pe vecina care nu s-a chinuit sa faca facultate si a ales sa lucreze ca ospatarita aducand in casa pe luna si 3000?! S-au sa imi pare rau ca o vanzatoare ia un salariu lafel ca mine si nu sta decat cu ochii in reviste...nu o ploua, nu o ninge, nu ii e frig!!!

Un comentariu:

  1. Tocmai de-asta, Nico, jurnalismul e o sita care cerne si separa... Daca esti bun si iti doresti sa ramai, vei ramane. Daca nu... te poti reorienta oricand. Oricum, ar trebui sa invatam si noi ca poti avea si mai multe job-uri o data sau de-a lungul timpului. Nu mai e ca in trecut, cand ieseai din scoala strungar si la pensie tot ca strungar terminai...

    RăspundețiȘtergere