miercuri, 28 ianuarie 2009

INCONSTIENTA NE POATE COSTA!

Cel mai mult pe lumea asta imi plac copii! Inca nu am,dar si atunci cand sa-i fac, cred ca o sa fiu o mama buna!! Am invatat asta din familie! Primind acasa o educatie careia nu am ce sa-i reprosez voi darui si eu tot atata iubire si GRIJA mai departe!
Pitestiul are in aproape fiecare cartier cate un loc de joaca pt copii! Locuri de joaca periculoase le-as numi eu! Sunt pline de aparate de facut sport.La ora pranzului multe din ele sunt ocupate de copii cu varste cuprinse intre 5 si 15 ani. Toti se foloses de ele, desi pentru varsta lor nu sunt indicate. Fac asta cu parintii langa ei!
Eram odata in parcul din fata liceului de chimie si am incercat sa-i insuflu unei doamne ca nu este tocmai bine sa isi lase fiul sa foloseasca nesupravegheat. Fiind prea mic risca oricand sa se loveasca,iar dansa nu mi-a raspuns decat pe un ton rastit: ''educa-ti copii tai, nu pe ai mei''. La o asfel de replica as fi vrut sa o mai intreb de ce a mai iesit cu copilul in parc daca nu are grija de el,dar probabil ca a vrut sa-l treaca strada...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu