miercuri, 28 ianuarie 2009

Fericire nu costa mult!

....Cel putin in cazul meu! Am realizat ca pentru a fii fericita nu trebuie sa cheltuiesti foarte multi bani! Uneori ma multumesc cu lucruri atat de "ieftine". Sunt asa de relaxata cand imi iau iubitul de mana si ne plimbam pe Trivale, sau cand mergem in Strand sa ne uitam la ratele de pe lac... Am invatat sa apreciez mai mult natura, sa ma bucur cand vad un pom inflorit,ori un om de zapada. Din pacate de cativa ani iernile in Pitesti nu mai sunt cu zapada de alta data...Acum pentru a ma da pe derdelus trebuie sa merg la Brasov sau in Austria(insa pe criza asta...)
O alta mare bucurie pentru mine e sa imi iau nepotelul de mana si sa merg cu el in parc. Asa de fericita ma face cand il aud chicotind si alergand in jurul meu... Norocoasa ma consider de altfel si cand sunt cu parintii la un gratar in padure. Iubita ma simt cand primesc de la prietenul meu un trandafir de 5 lei( gest ce il face cel putin o data pe luna). Nu credeam ca poate exista intre doua persoane o relatie asa frumoasa.... .... Insa am simtit ca se poate!
P.S.Fericirea e asa cum vrei tu sa o vezi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu